Londen (Verenigd Koninkrijk)

30 mei 2017 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hai,
Ik heb net 30 dagen doorgebracht in Londen. Het was echt een geweldige stad om gezien te hebben. Hoge gebouwen, drukke winkelstraten, rode dubbeldekkers en zwarte taxi's. Het weer is hier rond de 10 graden Celsius. Dus niet warmer dan thuis in Nederland. Wat je wel merkt is dat de mensen hier minder moeilijk doen over het uitgeven van geld dan in Nederland, dat kan je merken door de dure hotels, winkels en cafeetjes. Natuurlijk heb ik ook dingen bezocht in Londen:

-Oxford Street: Dat is een hele beroemde winkelstraat vol met winkels en leuke terrasjes. Er zijn ook veel winkels die je in Nederland niet hebt.

-Big Ben: Dit is de beroemde klokkentoren van Londen, in de nacht is hij helemaal verlicht en het geeft echt een magisch gevoel.

-Underground: Dit is de metro van Londen. Je kan kijken waar je bent op de grote kaart. Hij is lastig te begrijpen maar als je het snapt kan je je heel makkelijk vervoeren door Londen.

-Rode Dubbeldekker: Ik vind dat je als je in Londen bent je sowieso een keer met de dubbeldekker moet hebben gereisd. Dus heb ik natuurlijk ook gedaan.

Natuurlijk heb ik al mijn tijd in dit prachtige land goed besteed en heb ik natuurlijk nog veel meer dingen bezocht maar dit waren toch wel echt de leukste en gaafste ervaringen. Ik ga nu even mijn tas inpakken voor mijn volgende bestemming Vatnajökull (IJsland)! Wil je nou weten hoe mijn belevenis daar is in het koude IJsland? Meld je dan aan voor mijn Mailinglijst. Het is gratis en je blijft op de hoogte van mijn Wereldreis.